MY LITTLE PONY Pinball
Visit Twilight Sparkle and her friends as they begin preparations for the largest party Equestria has ever seen! Play everypony's mane mode to start the Wizard Mode, and lock balls into the Tree of Harmony for a spectacular 6-ball multiball!