MY LITTLE PONY Pinball
Odwiedź Twilight Sparkle i jej przyjaciół! Przygotuj się do największego przyjęcia w historii Equestrii! Rozegraj tryb główny, aby aktywować tryb czarodzieja. Zablokuj kulki na Drzewie Harmonii, a uzyskasz spektakularny tryb Multiball z 6 kulkami!