Pinball FX - Pacific Rim Pinball
Pójdź na całość albo zgiń. Wyostrz swoje zmysł, nawiąż połączenie neuronowe i zajmij miejsce w kabinie Jaegera. Tylko ty możesz zapobiec apokalipsie!