Secrets and Shadows Pack
Zanurz się w mrokach wielkiego miasta, przeszukuj starożytne grobowce i wyrusz po skarb w najnowszym zestawie Zen Original Pack. Szlifuj umiejętności fliperowe w nowej grafice, obserwuj stan gry na pięknym wyświetlaczu cyfrowym, który zastąpił starą tablicę punktową, i powalcz o pierwsze miejsce w tabeli wyników.
Pechowy detektyw, policja w szponach mafii i piękna femme fatale. Przenieś się na ciemne ulice amerykańskiego miasta z lat 40. Pozostajesz przy życiu tylko dzięki swojemu sprytowi i niezawodnej celności.
Wciągnij na maszt piracką flagę i wystrzel armatnią salwę! Stawiać żagle, podniebne wilki! Nadszedł czas poszukać szczęścia w Siedmiu Niebiosach! Chwytaj ster i poleć własnym okrętem powietrznym, Manragothem!