Secrets and Shadows Pack
Delve into the shadows of the big city, explore ancient, secret tombs and hunt for treasure in the newest Zen Original Pack. Hone your pinball skills with updated graphics, gorgeous digital displays replacing the Dot Matrix and climb to the top of the leaderboards.
With the last rays of the setting sun beating on your back, you stand before the last of the Lost Pyramids. As a daring archeologist, defeat the Cursed Mummy and discover the secrets of the mysterious tomb!
A down-on-his-luck private detective. A police force controlled by the mob. A beautiful femme fatale. Step onto the streets of a dimly lit 1940s American city where the only things keeping you above ground are your keen wit and your trusty aim.
Treasures of the Clouds: Hoist the Jolly Roger n' fire the cannons! C'mon, salty dogs! 'Tis the season to make a fortune sailin' the Seven Skies! Grab the wheel and fly yer very own airship, the Manragoth!