Pinball FX – South Park Pinball
Dołącz do Cartmana, Stana, Kyle'a, Kenny'ego i Buttersa na dwóch stołach pinballowych inspirowanych popularną kreskówką South Park!
Poznaj postacie, takie jak Wendy, Timmy, Jimmy, Mr. Hankey, a nawet ManBearPig i przeżyj ponownie najciekawsze momenty z różnych odcinków serialu, włączając Sarcastaball i Imaginationland. Odwiedź South Park i zrelaksuj się!