Pinball FX - South Park Pinball
Cartman, Stan, Kyle, Kenny ve Butters'ın herkesin en sevdiği dağ kasabası olan South Park'tan esinlenen iki pinball masasındaki macerasına sen de katıl!
Wendy, Timmy, Jimmy, Mr. Hankey ve hatta ManBearPig (süper ciddiye alınmalı) gibi dizi karakterleriyle tanış ve dizinin Sarcastaball ve Imaginationland gibi bölümlerinden harika anları yeniden yaşa. Hadi South Park'a gel ve rahatlamaya bak!