Thrill of the Hunt offers two of the most exciting digital pinball tables in the galaxy! The hunt is on -- in two very different ways -- with THE MANDALORIAN and CLASSIC COLLECTIBLES.
This table adapts the entire first season of the hit TV show, with story-based missions that can be played in any order. From Mando's perspective, accept bounties, pursue targets, find the Child, and fight Imperial troopers and other bounty hunters.
Celebrate the Star Wars Original Trilogy era like you're a kid again -- with action figures! The hunt is on. Do you have the "points of articulation" in your own fingers to decorate your shelves with more than 15 sought-after collectibles? Can you secure the most valuable toys in the galaxy?