Bu makine, herhangi bir düzenle oynanabilecen hikâye bazlı görevlerle popüler TV dizisinin ilk sezonunu uyarlar. Mando'nun açısından ödülleri kabul et, hedeflerin peşinden git, Çocuğu bul ve İmparatorluk birlikleriyle ve diğer ödül avcılarıyla savaş.
Star Wars Orijinal Üçlü dönemini, hâlâ bir çocukmuş gibi aksiyon figürleriyle kutla! Av başladı. 15'ten fazla popüler toplanabilir eşya ile raflarını süslemek için parmaklarında yeterince "eklem" var mı? Galaksideki en değerli oyuncakları ele geçirebilir misin?