Pinball FX - Starter Bundle
Gümüş top takıntına mükemmel başlangıç! Tilt oyunu geliştiricilerimiz bu pakette nostalji, havalı atışlar, yüksek puanlar ve tekrar oynanabilirliği en üst düzeye çıkardı. O zaman bu özel seçilmiş makineler koleksiyonunda saatler boyunca acemi dostu eğlenceye hazır ol.