Pinball FX - Tomb Raider Pinball
From the legendary halls of Croft Manor to mysterious tombs around the world, test your skills, uncover secrets, and play through iconic moments from the Tomb Raider franchise.
Embark on a globe-spanning pinball journey, reliving Lara Croft’s most legendary adventures. Face iconic enemies, explore ancient temples, and collect mythical artifacts in this action-packed pinball table!
Step inside Lara Croft’s ancestral home, where adventure awaits behind every corner. Train for Lara’s next expedition, explore hidden rooms, and uncover the manor’s deepest secrets!
Whether you're training in Croft Manor or uncovering lost artifacts around the world, Tomb Raider Pinball is packed with adventure, nostalgia, and high-score thrills. Adventure awaits... are you ready?