Pinball FX – Tomb Raider Pinball
Od legendarnych sal Croft Manor po tajemnicze grobowce na całym świecie – sprawdź swoje umiejętności, odkrywaj tajemnice i poznaj najważniejsze momenty serii Tomb Raider.
Wyrusz na pinballową wyprawę dookoła świata i przeżyj ponownie niezwykłe przygody Lary Croft. Zmierz się z ikonicznymi przeciwnikami, badaj starożytne świątynie i zbieraj mityczne artefakty na emocjonującym flipperze!
Poznaj rodzinny dom Lary Croft, w którym za każdym rogiem czai się przygoda. Szykuj się do kolejnych wypraw Lary, badaj ukryte pomieszczenia i odkryj najgłębsze sekrety posiadłości !
Niezależnie od tego, czy akurat szkolisz się w Croft Manor czy odzyskujesz zaginione artefakty w różnych zakątkach świata, Tomb Raider Pinball dostarczy mnóstwa wrażeń, nostalgii i emocji w walce o najwyższy wynik. Przygoda czeka... czy masz ochotę ją przeżyć?