Pinball FX - Universal Pinball: TV Classics
Classic television shows from the small screen to the tips of your flipper fingers. Play three tables inspired by iconic TV shows in the Universal Pinball: TV Classics bundle pack. Guide the remnants of humanity, chase crime on the roads, and wield your chakram to conquer the leaderboards.
Xena: Warrior Princess Pinball: In a time of ancient gods, warlords and kings a land in turmoil cried out for a hero. Join Xena, the mighty princess as she fights epic villains Callisto, Ares, and Caesar with the help of her friends Gabrielle and Joxer.
Knight Rider Pinball: Sit behind the wheel and use K.I.T.T.’s superior technology to face off against the greatest threats on the road like K.A.R.R. Punch the Turbo Boost, activate Super Pursuit Mode, and engage Auto Cruise to let the table play automatically!
Battlestar Galactica Pinball: Take control of the Battlestar Galactica and keep humanity one step ahead of the Cylon threat. Keep them at bay by fighting space battles and resisting subterfuge. You must keep everyone alive and reach the final goal: Earth. So say we all.