Pinball FX - Universal Pinball: TV Classics
Serialowe klasyki przenoszą się z małego ekranu prosto na twój flipper. Zagraj na trzech stołach inspirowanych klasycznymi serialami telewizyjnymi z pakietu Universal Pinball: TV Classics. Zdominuj tabelę wyników, stając na czele ostatnich ludzi, ścigając przestępców samochodem i rzucając czakramem.
Xena: Warrior Princess Pinball: W czasach starożytnych bogów, wodzów i królów pogrążona w niedoli kraina woła o bohatera. Dołącz do wojowniczej księżniczki Xeny walczącej przeciwko słynnym złoczyńcom, takim jak Callisto, Ares i Caesar, a której pomagają przyjaciele: Gabrielle i Joxer.
Knight Rider Pinball: Zasiądź za kierownicą i wykorzystaj nowoczesną technologię K.I.T.T.-a, aby stawić czoło zagrożeniom na drodze, z których największym jest K.A.R.R.. Włącz dopalacz turbo, aktywuj super-pościg i uruchom tryb automatycznej jazdy, aby stół grał za ciebie!
Battlestar Galactica Pinball: Pokieruj statkiem Battlestar Galactica i utrzymaj ludzkość o jeden krok przed zagrażającymi jej Cylonami. Walcz w kosmicznych bitwach i nie daj się podstępom nieprzyjaciela. Musisz zachować wszystkich przy życiu i dotrzeć na Ziemię. Tak ma być.