Pinball FX - Universal Pinball: TV Classics
Küçük ekrandan fırlatıcı parmaklarının ucuna gelen klasik televizyon şovları. Universal Pinball: TV Classics paketinde simgeleşmiş TV şovlarından esinlenilen üç makineyi oyna. İnsanlığın kalıntılarına rehberlik et, yollarda suçun peşine düş ve sıralamaları fethetmek için çakramını kullan.
Xena: Warrior Princess Pinball: Eski tanrılar, savaş lordları ve krallar zamanında kargaşa içindeki bir ülke bir kahraman arıyordu. Arkadaşları Gabrielle ve Joxer'in yardımıyla destansı kötüler Callisto, Ares ve Caesar ile savaşan güçlü prenses Zeyna'ya katıl.
Knight Rider Pinball: Direksiyona geç ve üstün K.I.T.T. teknolojisini kullanarak K.A.R.R. gibi yoldaki en büyük tehditlerle karşı karşıya gel. Turbo Takviyesine bas, Süper Takip Modunu etkinleştir ve makinenin otomatik olarak oynamasına izin vermek için Otomatik Seyir'i çalıştır!
Battlestar Galactica Pinball: Battlestar Galactica'nın kontrolünü ele geçir ve insanlığı Cylon tehdidinden bir adım önde tut. Uzay savaşlarına katılarak ve hilelere direnç göstererek onları uzak tut. Herkesi canlı tutmalı ve son hedef olan Dünyaya ulaşmalısın. Amin.