Uwolnij furię w tej klasycznej grze z 1988 roku! Dołącz do legendarnego Lion Mana i pokaż swoją siłę! Czeka na ciebie świat magii i miecza, pełen bohaterów, złoczyńców oraz mitycznych potworów.