Bu 1988 katı hal klasiğinin öfkesini serbest bırak! Efsanevi Aslan Adam'a katıl ve alçak kötülere ve mitolojik canavara karşı gücünü göster. Hepsi kahramanlar, kötüler ve mitolojik canavarlarla dolu kılıç ve büyü dünyasında.