Pinball FX - Williams Pinball: Twilight Zone
You just crossed over... into the Twilight Zone. With a pinball that isn't, and flippers that aren't, keep telling yourself it's only a game. Earn highscores that are from another dimension with this classic joining the Pinball FX library.