Williams Pinball: Universal Monsters Pack
Reunite the creatures of the night and get ready to rock! Rebuild FRANKENSTEIN, dig out THE MUMMY, unleash a full moon for THE WOLFMAN, spell D-R-A-C-U-L-A, lure the CREATURE FROM THE BLACK LAGOON up from the slimy depths of his beloved lagoon, and get the BRIDE OF FRANKENSTEIN to wail about her ball and chain!
All the excitement of Universal Studios' classic monster flick with the fun of a drive-in movie date! When nostalgia meets high-tech pinball wizardry, the results are breathtaking!