Williams Pinball: Universal Monsters Pack
Wszystkie atrakcje z klasycznych horrorów Universal Studios w połączeniu z emocjami towarzyszącymi randce w kinie samochodowym! Gdy nostalgia łączy się z nowoczesnym pinballem, rezultat nie może być nudny!