Williams Pinball: Universal Monsters Pack
Klasik Universal Studios canavarları eşliğinde heyecanlı bir arabalı açık hava sineması keyfi! Nostalji ile yüksek teknoloji tilt oyunu büyüsünün birleşimi nefes kesici!