Harungi landasan klasik karnival ini! Berlumba mengelilingi Comet Ramp dan kejar skor tertinggi di bawah sinaran lampu tapak karnival yang berkelip-kelip.
Melangkah ke dalam suasana menawan restoran klasik gaya diner Amerika. Kumpulkan lampu D-I-N-E-R dengan melayan pelanggan cerewet untuk membuka Dine-Time dan meraih skor besar.