Przejedź się po szynach karnawałowego klasyka! Pędź po rampie Comet Ramp i zdobywaj wysokie wyniki w blasku migających świateł.
Poczuj urok klasycznej amerykańskiej restauracji. Zbieraj lampki D-I-N-E-R, obsługując zrzędliwych klientów, aby odblokować Dine-Time i zdobywać mnóstwo punktów.