Pinball FX – Williams Pinball Volume 8
Zostań królem wzgórza! Na tym jedynym w swoim rodzaju stole Williamsa czeka cię pinballowa wyprawa na dwustrefowe pole gry! Zajmij pierwsze miejsce, pokonaj wszystkich pozostałych kierowców podczas wspinaczki na Banzai Hill i powalcz o jak najwyższą pozycję w tabeli!
W sejsmicznym świecie Earthshaker ziemia mocno się trzęsie, a wraz z nią twoja maszyna! Pokaż swoje umiejętności na tym wspaniałym stole Williamsa z 1989 roku.