Pinball FX – Williams Pinball Volume 9
Badaj miejsca zbrodni, zbieraj wskazówki, przesłuchuj podejrzanych i rozwiąż sprawę – a wszystko w niesamowitym klimacie noir rodem z lat 30. ubiegłego wieku.