World War Z Pinball
Przetrwaj starcie z nieumarłymi i powalcz o pierwsze miejsce w tabeli wyników! Horda zombie uwięziła twoją grupę w centrum handlowym. Zdobywaj punkty i likwiduj zombie, aby pomóc ocalałym uciec z przerażającego budynku.