World War Z Pinball
Zombi sürüsünden kaçarken yolun istila edilmiş Merkez AVM'de çıkmaza girdi. Hayatta kalanların bu terk edilmiş yerden kaçmasına yardım etmek için büyük skor yap ve Ölüler sürülerinin arasından geç.