Zen Originals Collection 1
Zen Originals Collection 1 to kolejna ekscytująca składanka oryginalnych cyfrowych stołów pinballowych Pinball FX, które można mieć wszystkie razem w niskiej cenie. Zestaw zawiera połączenie klasycznych i nowych stołów, a wszystkie stanowią oryginalne dzieła autorstwa utalentowanych fliperowych czarodziejów z Zen.