Pinball FX
Odkryj nowe stoły stworzone dla Pinball FX albo znajdź swoich ulubieńców wśród 80 wyjątkowych, udoskonalonych wizualnie fliperów z obszernej cyfrowej pinballowej biblioteki Zen. Przeżyj jeszcze raz kultowe momenty od takich gigantów rozrywki i tytułów jak Indiana Jones, Star Wars, Marvel, Universal Studios i nie tylko. Doceń wiernie odtworzone najsłynniejsze flippery dzięki Williams Pinball albo zabaw się z oryginalnymi kreacjami Zen.
Poznaj cyfrowy pinball w najlepszym wydaniu – Pinball FX to najbardziej zaawansowana symulacja pinballa z Pro Physics na każdym stole w bibliotece, grafiką w jakości 4K HDR oraz śledzeniem promieni.