Pinball FX
Pinball FX, dijital pinballın en gelişmiş halidir. Eğlence dünyasındaki en büyük markalardan ilham alınarak tasarlanan masalarda en yüksek skoru yap. Devamlı yeni makineler de geliyor!
Pinball FX için özel olarak oluşturulan yepyeni makineleri keşfet ya da Zen'in geniş dijital pinball kütüphanesinden seçilen 80'den fazla görsel olarak zenginleştirilmiş eşsiz makine arasından en sevdiğini bul. Indiana Jones, Star Wars, Marvel, Universal Studios ve diğer pek çok önemli eğlence odağının en ikonik anlarını yeniden yaşa. Williams Pinball ile tüm zamanların en ünlü pinball makinelerinin yeniden yaratılmış tutarlı kopyalarının tadını çıkar ya da Zen'in orijinal tasarımları ile eğlenceyi yakala.
Pinball FX, kütüphanedeki her masa için 4K HDR görselleri ve ışın izleme teknolojisini kullanan Pro Physics ile sana en gelişmiş pinball simülasyonunu sunarken, dijital pinball eğlencesinin tadını en iyi haliyle çıkar.