Pinball FX - Charity Pack
The Project Pinball Charity Group, Inc. is a non-profit organization that places pinball machines in Children’s Hospitals, Ronald McDonald Houses, and Assisted Living Facilities to provide recreational relief to patients, family members, and hospital staff. Donating pinball machines since 2011, they have donated pinball machines to hospitals across the United States.
The museum - by now with over 160 pinball and arcade machines - has opened its doors in Budapest on April 10, 2014. The Museum is considered to be Europe’s biggest interactive pinball museum in continuous operation.