Pinball FX - Charity Pack
The Project Pinball Charity Group, Inc. hastalara, aile üyelerine ve hastane personeline eğlence amaçlı rahatlama sağlamak adına Çocuk Hastanelerine, Ronald McDonald Evlerine ve Destekli Yaşam Tesislerine tilt oyunu makineleri yerleştiren kâr amacı gütmeyen bir kuruluştur. 2011'den beri bağışlarına devam eden kuruluş, bugüne kadar Amerika Birleşik Devletleri'ndeki hastanelere birçok tilt makinesi bağışladı.
Şu ana kadar 160'tan fazla tilt oyunu ve atari makinesinin sergilendiği müze, 10 Nisan 2014 tarihinde Budapeşte'de kapılarını açmıştır. Müze, sürekli işleyen ve Avrupa'nın en büyük etkileşimli tilt oyunu müzesi olarak kabul edilmektedir.