Pinball FX - Game Night Pinball Volume 1
Get ready for a game-changing experience as Zen Studios partners up with Asmodee to bring you three tables based on the best tabletop games. Step into a new realm of pinball, and remember, just like with the dice, a single flip can change everything.
The race for taming the Red Planet has begun! Run one of the mega-corporations and use your pinball skills to raise the oxygen level, heat up the planet, and create vast oceans on your way to the top of the leaderboards.
Delve into the world of Gloomhaven as mercenaries! Infiltrate the Inox Encampment, defeat Jekserah’s army of corpses among other adventures to enter the Void and confront The Gloom!
Complete main modes inspired by the kitty-powered card game, clean the Transdimensional Litter Box, and collect famous Tacocat, Cattermelon, and other cards to get the highest scores.