Pinball FX - Game Night Pinball Volume 1
Zen Studios, Asmodee Entertainment ile iş birliği yaparak sana en iyi masaüstü oyunlarından ilham alan üç makine sunarken yenilikçi bir deneyime hazır ol. Yeni bir tilt oyunu diyarına adım at ve unutma, tıpkı zarlarda olduğu gibi tek bir fırlatma her şeyi değiştirebilir.
Gloomhaven dünyasına paralı asker olarak dal! Hiçliğe girmek ve Kasvet ile yüzleşmek için diğer maceraların yanı sıra Inox Kampına sız ve Jekserah'ın ölüler ordusunu yen!
Kedili kart oyunundan esinlenilen ana modları tamamla, Boyutlar Arası Kum Kabını temizle ve en yüksek skorları elde etmek için ünlü Tacocat, Cattermelon kartlarını ve diğer kartları topla!