Zapoznaj się z najnowszą trylogią filmów Star Trek na tym epickim stole. Dołącz do kapitana Jamesa T. Kirka i załogi statku Enterprise, którego misją jest odkrywanie nowych cywilizacji, zawieranie sojuszy i przeciwdziałanie zagrożeniom dla Federacji.
Michael Burnham i członkowie załogi statku U.S.S. Discovery polegają na twoich pinballowych zdolnościach podczas rozgrywania najważniejszych momentów z pierwszych czterech sezonów serialu. Skontaktuj się z 10-C i wykorzystaj pętlę czasową do zwycięstwa!
Udaj się na skraj znanego wszechświata, gdzie znajduje się stacja kosmiczna Deep Space 9! Użyj swoich pinballowych umiejętności, aby poprowadzić jej załogę oraz kapitana Benjamina Sisko do zakończenia wojny z Dominium.