Gişe rekorları kıran Uzay Yolu filmlerinin en yeni üçlemesinin vizyonunu bu destansı makinede deneyimle. Yeni medeniyetler keşfetme, ittifaklar kurma ve Federasyona yönelik tehditleri etkisiz hâle getirme görevlerinde Kaptan James T. Kirk ve Atılgan mürettebatına katıl.
Michael Burnham ve U.S.S. Discovery'deki gemi arkadaşları, sen dizinin ilk dört sezonundaki simgeleşmiş anları oynarken tilt oyunu hünerlerine güveniyor. 10-C'nin sakinleriyle iletişime geç ve zafer için zaman döngüsünü kullan!
Son sınır noktalarına seyahat et ve uzay istasyonu Derin Uzay 9'a ulaş! Dominyon Savaşı'nı sona erdirmek üzere mürettebata ve Kaptan Benjamin Sisko'ya liderlik etmek için tilt oyunu becerilerini kullan.