Pixel Gun 3D
Efsane mobil çok oyunculu FPS Pixel Gun 3D – hızlı, eğlenceli ve unutulmaz! Rengârenk, bloklu aksiyon dünyasının geliştirilmiş hâlini yaşa. Düzinelerce oyun modu ve harita, 1500+ silah ve çapraz platform çok oyunculu ile ilerleme.