Planescape: Torment: Enhanced Edition Soundtrack
Noted composer Mark Morgan (Fallout 1 & 2, Wasteland 2) teams with composer Richard Band (Buffy the Vampire Slayer, Stargate SG-1) to paint Sigil and the multiverse in a rich soundscape capturing the very essence of Planescape: Torment: Enhanced Edition.