Planescape: Torment: Enhanced Edition Oyun Müzikleri
Ünlü besteci Mark Morgan (Fallout 1 ve 2, Wasteland 2), besteci Richard Band (Buffy the Vampire Slayer, Stargate SG-1) ile bir araya gelerek Planescape: Torment: Enhanced Edition'ın özünü yansıtan zengin müzikler ile Sigil'e ve çoklu evrene renk katıyor.