Planet Zoo 2
Byg en vildere verden i Planet Zoo 2 – fortsættelsen til det elskede zoo-simulationsspil. Lad din kreativitet udfolde sig ved at bygge og styre forskellige zoologiske haver verden over, der er fyldt med beundringsværdige dyr, herunder for første gang fuldt vandlevende og flyvende arter. Tag skridtet videre med naturbeskyttelse, og sæt dine dyr ud i store vildtreservater, som du selv kan tilpasse.
Oplev et væld af dyrearter, der hver især har deres egne behov og adfærdsmøntre. Nye ansigter slutter sig til velkendte favoritter som løven og den vestafrikanske chimpanse i et zoologisk galleri med en enestående detaljegrad.
Byg smukke anlæg, som dine dyr kan trives i, mens de interagerer med verden omkring sig på autentisk vis. Fra naturlig hyrdeadfærd til at græsse på den vegetation, du stiller til rådighed for dem. Oplev et kvantespring inden for detaljer i dyrelivet og indlevelse med naturtro bevægelser og følelsesudtryk, der vækker hvert enkelt dyr til live som aldrig før.
Flyv mod nye højder med en mangfoldig blanding af farvestrålende og fascinerende fritflyvende fugle, såsom den livlige kæmpetukan og den majestætiske sekretærfugl. Hold dine fugle i skræddersyede volierer bygget af afskærmninger, støttepæle og dynamiske netoverdækninger, så de kan flyve frit og sikkert. Observer deres dynamiske adfærd på jorden og i luften, mens de svæver rundt i deres unikke anlæg.
Naturbevarelse stopper ikke ved din zoologiske have! Tag del i globale naturbevaringsprojekter, og opfyld særlige krav for at genudsætte dine dyr i vidtstrakte naturreservater over hele kloden i levende økosystemer, som du selv skaber.
Skab din foretrukne zoologiske have i forskellige biomer over hele kloden med fire helt nye landskabstemaer, der rummer ikonisk arkitektur fra hele verden, samt fem tilbagevendende temaer fra det originale Planet Zoo, hvilket giver dig et omfattende bibliotek af landskabselementer at bygge og skabe med.
Design ubesværet dine zoologiske haver med et udvalg af byggeklare blueprints, eller slip kreativiteten løs med Planet-seriens ikoniske "bid-for-bid"-byggeværktøjer, så du kan føre dine egne ideer ud i livet.
Fordyb dig i hver en detalje med skalering, fleksible farver og brugervenlige stisystemer, sammen med nye beplantnings- og terrænværktøjer til at skabe store forandringer i dine zoologiske haver og naturreservater.