Planet Zoo 2: Deluxe Upgrade Pack
Expand your conservation efforts with the Planet Zoo 2: Deluxe Upgrade Pack, containing an additional 6 animal species from across the globe, as well as a selection of exclusive animal signs to decorate your park.