Planet Zoo 2: Deluxe-opgraderingspakke
Udvid din bevaringsindsats med Planet Zoo 2: Deluxe-opgraderingspakken indeholdende yderligere 6 dyrearter fra hele verden samt et udvalg af eksklusive dyreskilte til at pynte din park med.