Planetary Genesis: Felis
Become Felis Cosmonoa, a creator of planets. Freely shape planetary types and terrain through parameter controls, then explore your generated world seamlessly from the atmosphere to the surface. Experience the world you created firsthand.
Choose the type of planet you want to create. (NoiseType)
4.Experiment with different terrain combinations as well. (NoiseScale, NoiseIntensity, Seed)
8.In Exploration Mode, you can freely travel across the planet by flying through the sky or walking along the surface.
9.Observe how the planets you created look both from outer space and from the surface.
10.※ If sudden FPS fluctuations cause the player to teleport inside or outside the planet and make it difficult to continue playing, please use the " Reset Position " button to restore the player's position.
Performance targets: Minimum 1080p/Low/30 FPS; Recommended 1080p–1440p/High/60 FPS. Derived from testing on a single reference system (Ryzen 7 3800X, RTX 2070 SUPER, 48GB RAM) with projected scaling to other hardware. Actual performance may vary.