Planeticus
Planeticus invites you to conquer new planets in the company of friends or strangers, as well as compete with each other. The essence of the game is to capture planets, manage resources, create as many of your own super planets as possible and generate space invaders.
In this game you have to compete with your friends or strangers. You spawn in a random place on the map, then capture neutral planets in the hope that you will come across the right resources (random element) to create a super planet and gain an advantage. You can go the other way and try to win with the help of strategy and tactics. The choice is yours!