Planeticus
Planeticus to kosmiczna gra strategiczna 2D dla wielu graczy, opowiadająca o przejmowaniu planety i zasobów. Zdobądź jak najwięcej planet, aby hodować najeźdźców. Podbij całą przestrzeń!
W tej grze musisz rywalizować ze znajomymi lub nieznajomymi. Odradzasz się w losowym miejscu na mapie, a następnie przejmujesz neutralne planety w nadziei, że znajdziesz odpowiednie zasoby (element losowy), aby stworzyć superplanetę i zyskać przewagę. Możesz pójść w drugą stronę i spróbować wygrać za pomocą strategii i taktyki. Wybór nalezy do ciebie!