Planeticus
Planeticus, gezegeni ve kaynakları ele geçirmeyi konu alan 2 boyutlu çok oyunculu bir uzay strateji oyunudur. İstilacıları yetiştirmek için mümkün olduğunca çok gezegen yakalayın. Bütün alanı fethedin!
Bu oyunda arkadaşlarınızla veya yabancılarla rekabet etmeniz gerekiyor. Haritada rastgele bir yerde doğarsınız, ardından bir süper gezegen yaratıp avantaj elde etmek için doğru kaynaklara (rastgele öğe) rastlayacağınız umuduyla tarafsız gezegenleri ele geçirirsiniz. Diğer tarafa gidebilir ve strateji ve taktiklerin yardımıyla kazanmaya çalışabilirsiniz. Seçim senin!