PlateUp!
Cook and serve your dishes, design and decorate your restaurants, and expand your culinary kingdom with new unlocks, abilities and dishes in procedurally-generated locations. Classic cooking action with permanent roguelite progression. Hire your friends - or do it all yourself!
Up to four players build and run a restaurant from scratch, choosing dishes, buying and placing appliances – some of which can be daisy-chained together to create ambitious automatic kitchens – cooking food and serving customers.
Players have free rein to design their restaurant which will expand and develop between shifts – with additional content and challenges unlocked through progression.
Can you cook, serve and manage your way through 15 hectic days in your restaurant and unlock a brand-new franchise?