PlateUp!
En fazla dört oyuncu bir araya gelip sıfırdan kurup işlettikleri restoranlarında yemekleri seçiyor, bazıları iddialı otomatik mutfaklar yaratmak için birleştirilebilecek aletleri satın alıp mutfaklarına yerleştiriyor ve hazırladıkları yemekleri müşterilerine servis ediyor.
Oyuncular, restoranlarını özgürce tasarlayabilir ve ilerleme kaydettikçe kilitleri açılan ek içerikler ile görevlerle vardiya aralarında genişletip geliştirebilir.
Bakalım oldukça yoğun geçecek 15 gün boyunca yemek hazırlayıp servis yaparak restoranını başarıyla işletebilecek ve yepyeni bir şubenin kilidini açabilecek misin?