Player Non Player
Explore a strange island and meet four enigmatic characters. Interact with them, tame them and uncover their dreams. Can you help these characters so they can finally rest in peace?
Also find the island’s secrets, play with the sound structures or walk around and listen to the musical landscapes. Enjoy easter eggs with the french voices of Françoise Cadol, Donald Reignoux, and Pierre-Alain de Garrigues!
​Player Non Player is a queer game created by Jonathan Coryn that explores mature themes, such as grief, through the lens of intimacy, including sexual and gender identity, friendship and love. ​Released alongside Agar Agar's new album of the same name, the video game shares a unified lore, with the music intricately tied to the game's narrative. Notably, the Trouble (Opens in new tab) music clip serves as a prequel to the events depicted in the game.