Poi
Poi is a 3D platformer featuring two kids on a grand adventure to unravel the mysteries of the Milky Way Globe. Explore uncharted lands, compete in challenge levels, meet quirky characters and defeat comical creatures on a journey to become a Master Explorer.
Poi is an affectionate love letter to the 3D platformer, filled with challenges and a good number of mini-games to liven up the adventure.
Poi is a competent love letter to the 3D Mario games we know and love that manages to give players a nice taste of nostalgia while still having its own charm. If you're hankering for a good 3D platformer, look no further. Your move, Yooka-Laylee, Hat in Time, and Super Mario Odyssey.